فرماندار مشهد: سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی‌سابقه بوده است سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: درخواست دارم باشگاه پرسپولیس در مشهدالرضا(ع) مستقر شود استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد پیگیری دغدغه‌های بانوان برای بوستان «شهربانو» مشهد وضعیت نامعلوم پرونده درخت کُشی در بلوار وکیل آباد مشهد زمان اتصال بولوار حسابی مشهد به بزرگراه پیامبر اعظم(ص) اعلام شد شهردار مشهدمقدس در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش‌هکتاری الهیه: ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان‌پروری ضروری است ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد، میدان آزادی و خیابان طرحچی (۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز عملیات اجرایی احداث مجهزترین و مدرن‌ترین دهکده ورزشی شرق کشور در مشهد (۹ خرداد ۱۴۰۳) اجرای طرح جدید تخفیفی و تقسیطی حوزه ساخت‌وساز شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از فاصله برخی ایستگاه‌های اتوبوس خط ۱۵ در مشهد + پاسخ مشهد، نخستین «شهر دوستدار آب» در ایران | جزئیات طرح ابتکاری شهرداری مشهد برای مدیریت منابع آبی چیست؟ بهره‌برداری از ۲۰ هکتار از «بوستان کرامت» مشهد در فاز نخست عملیات اجرایی برداشت آب مورد نیاز فضای سبز شهری مشهد از مسیل چهل‌بازه افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در فروردین ۱۴۰۳ درباره «باغو»، مزرعه‌ای تاریخی در محله خواجه ربیع مشهد ۱۲ مطالبه از مجلس دوازدهم برای مشهد فرماندار مشهد: حوادثی که در جریان سیل مشهد رخ داد به دلیل سهل‌انگاری نبود | برای کمک به سیل‌زدگان از چارچوب قانونی خود فراتر رفته‌ایم + فیلم نام‌گذاری حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح شهید گمنام تا تقاطع غیرهم‌سطح حافظ به‌نام «شهید آیت‌الله رئیسی» حاجی‌بگلو: شورای نگهبان اجازه ندهد دوره هفتم شورا‌ها سه‌ساله شود قدردانی معاون شهردار مشهد از نیرو‌های خدوم امدادرسان مدیریت شهری
سرخط خبرها

فعال شدن پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها و تولید روزانه ۳ هزارتن آسفالت

  • کد خبر: ۱۸۵۶۰۲
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
فعال شدن پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها و تولید روزانه ۳ هزارتن آسفالت
شهردارمشهد با تأکید براین‌که سازمان عمران باید به عملکرد و هدف اصلی تشکیل خود بازگردد گفت: بر همین اساس از مدیریت جدید این سازمان می‌خواهم تا فعال شدن پروژه‌های عمرانی، کاهش هزینه‌ها و تولید روزانه ۳ هزارتن آسفالت را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضاقلندرشریف، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان عمران و شرکت بهره‌برداری قطار شهری که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد افزود: هدف ما در انتصابات حرکت به سمت تعالی و همچنین ارتقاء مدیران بوده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های سید محمود ریحانی مدیرکل سابق کنترل و نظارت بر اجرای پروژه‌های شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: ایشان فردی بااخلاق، توانمند و باتجربه هستند که پس از ۳۳ سال خدمت صادقانه به بازنشستگی نائل شدند، ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایشان همچنان از تجربیات و ظرفیتشان در امور شهری استفاده خواهیم کرد.

وی به انتصاب مجتبی زمانیان وحیدی به‌عنوان مدیرکل جدید کنترل و نظارت بر اجرای پروژه‌های شهری شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: آقای وحیدی نیز یکی از نیرو‌های توانمند و اخلاق مدار شهرداری هستند که پیش‌ازاین مدیریت شرکت بهره‌برداری قطار شهری را بر عهده داشتند و در مدت تصدی این پست چالش‌های بسیاری را به‌خوبی مدیریت کرده و نگذاشتند لحظه‌ای خلل در خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران ایجاد شود.

شهردارمشهد تصریح کرد: از تلاش‌های آقای زمانیان وحیدی در حوزه مدیریت شرکت بهره‌برداری قطار شهری تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در سمت جدید که جایگاه مهم کنترل و نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی است نیز همانند قطار شهری موفق عمل کنند.

قلندر ادامه داد: با توجه به حضور آقای زمانیان در اداره کل کنترل و نظارت بر اجرای پروژه‌های شهری جناب آقای نکاحی به‌عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشغول به کار خواهند شد.

وی بابیان اینکه آقای نکاحی نیز از مدیران باتجربه و قدیمی شهرداری مشهد هستند که مدتی در تهران فعالیت داشته‌اند اظهار کرد: فعالیت در شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد دارای چالش‌ها و حساسیت‌های خاصی است که خوشبختانه از سوی آقای زمانیان وحیدی به‌خوبی مدیریت شد، از آقای نکاحی می‌خواهیم ضمن این‌که کار را باقدرت ادامه می‌دهند از تجربیات و مشاوره‌های آقای زمانیان استفاده کنند.

شهردارمشهد در ادامه با تقدیر از تلاش‌های سید مهدی امامی میبدی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک نیز گفت: جناب آقای امامی از مدیران باسابقه و قدیمی شهرداری هستند که از تمامی زحمات و تلاش‌هایشان تقدیرمی‌کنیم و در حال حاضر نیز از توانمندی‌هایشان در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد برخوردار هستیم.

قلندر با اشاره به تلاش‌ها و زحمات علیرضا صفی پور مدیرعامل سابق سازمان عمران شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ایشان در مدت حضور خود در سازمان عمران زحمات زیادی کشیدند که بابت این زحمات سپاس گذاری می‌کنیم و در ادامه از تجربیاتشان استفاده خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه سازمان عمران برای ما بسیار اهمیت دارد افزود: از آقای احسان شریعتی که جزو مدیران باتجربه و توانمند شهرداری هستند و اکنون به‌عنوان مدیرعامل جدید سازمان عمران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند می‌خواهیم تا این سازمان را به سازمانی توانمند و بازوی واقعی اجرایی شهرداری تبدیل کنند.

شهردارمشهد گفت: متأسفانه هر جا نیروی مازادی در شهرداری بوده به سازمان عمران فرستاده‌اند و این باعث افزایش هزینه‌های بالای سری سازمان و پرداخت حقوق ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان در ماه شده است.

قلندر اضافه کرد: برای کاهش هزینه‌های بالاسری و کم شدن هزینه‌های تمام‌شده و همچنین احداث پروژه‌های عمرانی که توسط سازمان عمران اجرا می‌شود باید اقدامات لازم انجام شود.

وی بابیان اینکه توقع داریم روزانه شاهد تولید حداقل ۳ هزارتن آسفالت از سوی سازمان عمران باشیم، اظهار کرد: اکنون با مصوبه شورای اسلامی شهرکه مجوز تأمین قیر، سیمان و میلگرد را به شکل تهاتر داده، دست سازمان برای تولید مصالح به‌ویژه آسفالت بازشده است.

شهردارمشهد افزود: سازمان عمران بهترین و باکیفیت‌ترین آسفالت را در استان تولید می‌کند ودرکنار کیفیت تولید امکانات مناسب توزیع و تجهیزات اجرای آسفالت را در اختیار دارد که باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کرد.

قلندر ادامه داد: همه نیرو‌های سازمان عمران باید همت کنند تا این سازمان قوی محصولات خود را با کمترین قیمت تولید و قیمت‌ها را کنترل کند، زیرا دلیل اصلی ایجاد سازمان کاهش و کنترل قیمت اجرای پروژه‌های عمرانی بوده است که مجدد باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

وی بابیان اینکه مناطق باید مصالح و اقلام مورد نیاز خود را از سازمان عمران تأمین کنند، تأکید کرد: تأمین مصالح مورد نیاز مناطق، تا زمانی که سازمان عمران توان تولید این مصالح را داشته باشد از محل‌های دیگر ممنوع است.

شهردارمشهد افزود: درمجموع از آقای شریعتی می‌خواهم تا ضمن کاهش هزینه‌های بالاسری، این سازمان را به سازمانی توانمند تبدیل کرده و پروژه‌های عمرانی را فعال کنند، تولید آسفالت را به میزان ۳ هزارتن در روز افزایش دهد و کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

قلندر ادامه داد: خوشبختانه در حوزه عمرانی همه اعضای شورای اسلامی شهر به‌ویژه آقایان ایمان فرهمندی و مجید نژاد حسین در کمیسیون عمران حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از فعالیت‌های عمرانی داشته و دارند که باید از این حمایت‌ها به نحو مطلوب جهت پیشبرد فعالیت‌ها استفاده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->